ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 20 בספטמבר 2013

ההימור תקציר (2013) Runner Runner | טריילר מתורגם

שם הסרט: ההימור
שנת יציאה: 2013
תקציר: סטודנט לתואר פרינסטון מוצא את עצמו לכוד בין ה-FBI וטייקון הימורים מקוונים מרושע במותחן הזה מעורך דין לינקולן הבמאי בראד פורמן.גאון ליד השולחן וירטואלי-הפוקר, Leaguer אייבי הצעיר והמבריק ריצ'י (ג'סטין טימברלייק) שכמעט הרים מספיק כסף כדי לשלם את שכר הלימוד שלו כאשר הוא איבד את הכל בהרף עין. משוכנע שהוא רימה ונחוש בדעתו להתעמת עם הנוכל, ריצ'י קופץ על מטוס לקוסטה ריקה, ומגיע פנים אל פנים עם איוון איל הימורים מקוון בלוק (בן אפלק), שמציג אותו לעולם של עושר וזכויות יתר. בינתיים, ה-FBI כבר צופה איוון, וניסיונות חזקים זרוע ריצ'י להפיכת מודיע. בעזרתו של ריצ'י שהם יכולים להביא את האימפריה לגיטימית של איוון מתרסקת אל הקרקע. אבל מי מסוכן יותר, היזם שמאכיל את אויביו לתנינים, או הסוכנים שנראים כמו שהם מוכנים לעבור על החוק כדי לקיים אותו? ג'מה Arterton ואנתוני מקי שיתוף כוכב. ~ ג'ייסון ביוקנן, Rovi
טריילר:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה